Tel: +372 6 442 838

Tellimine

Tellimine

Kuidas tellida Loitsukelleri e-poest?

Valige välja soovitud kaubad ja nende kogused ning lisage need ostukorvi. Ostukorvi peale klikkides saate vaadata üle oma tellimust. Vajadusel võite kas eemaldada kaubad ostukorvist või minna tagasi e-poodi ning valida rohkem tooteid. Kui olete lõpetanud, klikkige ostukorvi “vormista ost” nupule.

Ostu on võimalik vormistada kas tavalise külalisena või registreeritud kasutajana. Kui otsustate end registreerida meie lehel, siis saate te automaatselt ka meie püsikliendiks ning teile hakkavad kehtima püsikliendihinnad. Lisaks, registreeritud kasutajana näete te kõiki oma eelmisi oste ning uue ostu sooritamiseks on teil vähem andmeid sisestada!

Tellimuse vormistamisel palun täitke vajalikud lahtrid oma kontaktandmetega. Seejärel valige transpordi- ja makseviis. Kontrollige, kas kõik andmed on õiged ning klikkige “esita tellimus” nupule.

Teile vormistatakse koheselt arve, mis sõltuvalt makseviisist tasute ära kas läbi pangalingi või pangaülekandega. Rohkem infot maksmise kohta leiate siit.

NB! Tellimuste puhul, mis ületavad 30 eurot on Eesti piires tarne kliendile tasuta SmartPOST või Omniva pakiautomaati või postkontorisse.

Kõik! Ost on tehtud. Nüüd on meie kord panna tellimus teele nii kiirelt kui võimalik, et saaksite seda nautida.

Küsimustega tellimuste suhtes pöörduge aadressile epood@loitsukeller.ee

 

NB!
Katkenud või mitteteostunud/poolelijäänud tellimuste või makseprotsesside puhkudel reeglina palume kliendil oma tellimus Loitsukelleri veebipoe kaudu täiesti uuesti sooritada n.ö "algusest peale", valides makseviisiks, kas "pangalingiga" VÕI n.ö. tavalise "pangaülekandega" maksmisviisi.

Palume veebitellimislehel, enne pangamakseni jõudmist, üle kontrollida, kas kõik täitmisele kuuluvad väljad on KORREKTSETE ANDMETEGA täidetud. S.h. paki saatmine Eesti piires eeldab, et sisestatav mobiilinumber peab olema "eesti oma", ning andmete sisestamisel pole lubatud kasutada "eesti katus-tähtede ä, ö, ü, õ" asemel neile väliselt sarnanevaid nn. "rahvusvahelisi asendustähti" jms (see probleem võib olla näiteks "muukeelsetel nutiseadmetel"... pigem peaks sel juhul kasutama "tavalisi" rahvusvahelisi tähti a, o, u...)!

Nii veebipoe tellimislehel kui ka veebipangas palume "pikalt mitte viivitada" - kui nendel lehtedel mõnda aega (mõned minutid) teiepoolne tegevus on peatunud või midagi ei toimu, siis veebiühendus võib automaatselt katkestuda.

Probleeme võivad mõnikord tekitada ka nn. mobiilsete "nutiseadmete" turvaseadistused ja muud vaikimisi-seadistused, mis vajaduselt tuleks seada sobivaks või teha kogu tellimus uuesti mõnes teises seadmes/lauaarvutis.