Tel: +372 6 442 838

Maksmine

Maksmine

Kuidas maksta Loitsukelleri e-poest?

Läbi Swedbank, SEB või Nordea pangalingi
 


Peale e-poes tellimuse vormistamist suunatakse teid teie poolt valitud internetipanka, kus te näete eeltäidetud maksekorraldust. Kinnitage makse, seejuures vajutage kindlasti nupule "Tagasi kaupmehe juurde". Pärast sellele nupule vajutamist saame teie poolt makstud tellimusega edasi tegeleda. Pangalingiga maksmine on turvaline, ei meie ega ka kolmandad isikud ei saa teada teie internetipanga andmeid.
 

Pangaülekandega


Tasumisel valige “tasun pangaülekandega”. Te saate enda poolt märgitud e-mailile kirja tellimuse arvega. Saate tasuda selle endale sobival ajal. Märkige kindlasti tellimuse number selgitusse! Hiljemalt kolme tööpäeva jooksul peale makse laekumist paneme me teie tellimuse teele. Kui me ei näe makse laekumist viie päeva jooksul, peame seda teie sooviks ostust loobuda ning tühistame tellimuse.

 

NB!
Katkenud või mitteteostunud/poolelijäänud makseprotsesside puhkudel reeglina palume kliendil oma tellimus Loitsukelleri veebipoe kaudu täiesti uuesti sooritada n.ö "algusest peale", valides makseviisiks, kas "pangalingiga" VÕI n.ö. tavalise "pangaülekandega" maksmisviisi.

Palume veebitellimislehel, enne pangamakseni jõudmist, üle kontrollida, kas kõik täitmisele kuuluvad väljad on KORREKTSETE ANDMETEGA täidetud. S.h. paki saatmine Eesti piires eeldab, et sisestatav mobiilinumber peab olema "eesti oma", ning andmete sisestamisel pole lubatud kasutada "eesti katus-tähtede ä, ö, ü, õ" asemel neile väliselt sarnanevaid nn. "rahvusvahelisi asendustähti" jms (see probleem võib olla näiteks "muukeelsetel nutiseadmetel"... pigem peaks sel juhul kasutama "tavalisi" rahvusvahelisi tähti a, o, u...)!

PANGALINGIGA maksmise puhul palume alati pöörata tähelepanu järgmisele:
Kinnitage makse ning seejärel lahkuge oma internetipangast vajutades kindlasti ekraanil olevale nupule "Tagasi kaupmehe juurde".
(kui seda mitte teha, siis tegelikult makse ei sooritu lõpuni).
Pärast makse teostumist võib "Tagasi kaupmehe juurde" nupule vajutamise järgselt aegajalt näha mingit "veateadet", seda teadet võib meie veebipoe puhul lihtsalt ignoreerida (s.t. meie veebikauplus ei ole klientide jaoks ebaturvaline).

Nii veebipoe tellimislehel kui ka veebipangas palume "pikalt mitte viivitada" - kui nendel lehtedel mõnda aega (mõned minutid) teiepoolne tegevus on peatunud või midagi ei toimu, siis veebiühendus võib automaatselt katkestuda.

Probleeme võivad mõnikord tekitada ka nn. mobiilsete "nutiseadmete" turvaseadistused ja muud vaikimisi-seadistused, mis vajaduselt tuleks seada sobivaks või teha kogu tellimus uuesti mõnes teises seadmes/lauaarvutis.